9 mars 2014

Wishing you happiness

Jag tycker ofta att baksidorna på mönsterpapper är ännu finare än framsidorna. Till det här kortet t ex har jag använt baksidan på ett papper av Pion. Den här puderlila färgen är underbar tycker jag.

Kransdies är en av mina favoriter. Här har jag använt mig av en die som jag tyvärr inte hittar någon bild på nu men jag tror att den är från Memory Box. Jag byggde upp den med två lager och sen stansade jag ut massor av små blommor som jag placerade över och under kransarna.

I mitten på blommorna använde jag Pearl Pen. Själva formen på kortet kommer från den här diesen från Spellbinders. Labels 25:

*S5-077 Spellbinders LABELS 25 Twenty Five Nestabilities Dies


1 kommentar:

  1. Åh vilket fint kort... ljuvliga färger och jag älskar alla de små blommorna :D
    Sen är det som lilla julafton varje gång du lämnat en kommentar hos mig.. jag blir lika lycklig varje gång :D Tack snälla du

    SvaraRadera